Inverzia zabíja.

19. novembra 2011, IMBUS ICTUS, Nezaradené

Po celý deň mám neodbytný pocit, že niečo nie je v poriadku. Akoby som niekde niečo zabudol, alebo som meškal. ešte aj všetci okolo mňa sa  tak nevraživo tvária. Pokladničky v Tescu, pumpárka, sused. Llen vstanem a už som nespokojný. Nakričím na deti –  ani neviem prečo, s manželkou sa pohádam kvôli bezvýznamnej príčine a neviem sa sústrediť  na prácu. A tretí deň po sebe neviem zaspať. Aj hodinu po polnoci inkoherentne sliepňam na monitor a bezcieľne preklikávam web stránky.  Neviem či to poznáte aj vy,  ale mňa inverzia zabíja. Som podráždený, nervózny, nesústredený, nespokojný – somvšetko, čo sa začína na „ne „.  Tak teda nielen zmena počasia, keď niekoľko hodín až dní  pred dažďom, vetrom či príchodom prvého sneženia mi telo nemilosrdne hlási prostredníctvom svojich kĺbov a depresívnej nálady že sa počasie ide meniť,  teraz už aj inverzia.  Doktor Iľko, zachráňte ma!